OBSŁUGA KORESONENCJI

OBSŁUGA KORESONENCJI

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy pakiet usług w zakresie kompleksowej obsługi korespondencji. Przyjmujemy zlecenia wszelkiego rodzaju przesyłek: priorytetowych, za pobraniem, za potwierdzeniem odbioru, przesyłek reklamowych, listów zwykłych i poleconych, paczek pocztowych, a także korespondencji elektronicznej.

Wiemy, że większość firm nastawionych jest na współpracę długoterminową albo obejmującą jedynie większe zlecenia. Jednak co zrobić, gdy trzeba wysłać kilkaset zaproszeń na konferencję lub raz w roku kilka tysięcy katalogów z najnowszą ofertą? Możecie Państwo powierzyć to zadanie swojemu pracownikowi i sparaliżować pracę w biurze na kilka dni albo zlecić profesjonalistom. Zrobimy to szybciej, efektywniej, a przede wszystkim taniej. Należy podkreślić, że u nas możecie Państwo wybrać jedną usługę lub skorzystać z kilku.

Oferujemy Państwu kompleksowe przygotowanie przesyłek:
- projekt zaproszeń, ulotek, folderów
Nasi graficy mogą opracować dla Państwa wizualizacje wszelkiego
rodzaju druków, mogą też przygotować wzory papierów listowych,
nadruków na koperty itp.

- druk materiałów do wysyłki
najwyższej jakości druk offsetowy, cyfrowy i laserowy
- pakowanie w różnego rodzaju koperty
pism, druków, formularzy, zaproszeń, katalogów
również o nietypowych rozmiarach i kształtach

- ważenie, taryfikowanie i frankowanie (oklejanie znaczkami)
- adresowanie i personalizacja pism

W zależności od charakteru korespondencji, możemy skorzystać z dostarczonej przez Państwa bazy adresowej lub stworzyć ją na potrzeby konkretnej akcji.
Możemy też spersonalizować wszystkie materiały, co oznacza, że każdy list może mieć inną treść, możemy zwracać się do odbiorcy po imieniu, czy przedstawiać adresatowi unikatowe warunki oferty przygotowane specjalnie dla niego. Na specjalne życzenie, jesteśmy w stanie adresować koperty ręcznie.
- wypełnianie niezbędnej dokumentacji nadawczej
książki nadawcze, druki ZPO, raportowanie
- obsługa zwrotów pocztowych
łącznie z sortowaniem, liczeniem,
przepakowywaniem towaru oraz raportowaniem

- wsparcie telemarketingiem

Należy pamiętać, że każdą wysyłkę możemy poprzedzić kontaktem telefonicznym, informując o nadchodzącej przesyłce i jej zawartości. Rozmowa z konkretną osobą w firmie, do której kierujemy korespondencję, gwarantuje Państwu, że Wasza oferta nie wyląduje w koszu. Wzrasta efektywność Państwa przekazu, a tym samym maleją koszty dotarcia do Klienta. Możemy także zadzwonić do odbiorcy po otrzymaniu przesyłki zaproponować współpracę, nawiązać z nim kontakt oraz określić jego reakcję na otrzymane materiały.

Zlecenia przyjmujemy również drogą elektroniczną listy mogą zostać wydrukowane, spakowane i wysłane jeszcze tego samego dnia.

Zapytaj, doradzimy..

www.penisa.pl www.leczenie-grzybicy.pl www.candida-albicans.org